Ένα δεκάλεπτο μαζικής... υπνηλίας στο ξεκίνημα του δευτέρου ημιχρόνου ήταν αρκετό για να κόψει τα φτερά του ΠΑΟΚ και να τον αποκλείσει άδοξα από τα πλέι οφ του Τσάμπιονς Λιγκ. Το τελικό 3-3 έδειξε την πρόκριση στον Άγιαξ, ο οποίος -με το εκτός έδρας γκολ- θα είναι αυτός που θα διεκδικήσει την είσοδό του στους ομίλους. Η ελληνική ομάδα από την πλευρά της θα πάρει μέρος στα πλέι οφ του Γιουρόπα Λιγκ.
Κι όμως... Στο πρώτο ημίχρονο όλα έδειχναν... ΠΑΟΚ! Η ελληνική ομάδα προηγήθηκε στο σκορ και έδειχνε να έχει το απόλυτο προβάδισμα για την πρόκριση, ωστόσο ...
από το 48΄ ως το 55΄ δέχτηκε τρία γκολ (!) με αποτέλεσμα ουσιαστικά όλα να τελειώσουν. Το μόνο που κατάφερε ο "Δικέφαλος" ήταν να ισοφαρίσει, αλλά πια ήταν πολύ αργά...
Οι Θεσσαλονικείς μπήκαν κάπως μουδιασμένοι στο παιχνίδι, αλλά -με πρωτεργάτη έναν εκπληκτικό Βιεϊρίνια- άρισαν σιγά σιγά να ανεβάζουν ρυθμούς, με αποτέλεσμα μετά το 10΄ να κυριαρχήσουν, να προηγηθούν στο 16΄ με γκολ βγαλμένο από την προπόνηση και να απειλήσουν και με δεύτερο γκολ. Ο Άγιαξ από την πλευρά του αντέδρασε σπασμωδικά και δεν απείλησε την εστία του Κρέσιτς μέχρι το τέλος του ημιχρόνου.
Και ξαφνικά, όλα γύρισαν... τούμπα μέσα στο πρώτο δεκάλεπτο του β' μέρους! Η άμυνα του ΠΑΟΚ φαίνεται ότι... έμεινε στα αποδυτήρια, με αποτέλεσμα ο Σουάρες να κάνει... πάρτι και η ελληνική ομάδα να δεχτεί τρία γκολ... παιδικής χαράς μέχρι το 55΄. Ο χορός των γκολ βέβαια δεν σταμάτησε εκεί, με τον Σαλπιγγίδη στο 56΄ να δίνει ξανά ελπίδες στον ΠΑΟΚ, αφού άλλωστε και η ολλανδική άμυνα έδειχνε να... μπάζει από παντού. Και όντως ο ΠΑΟΚ θα μπορούσε να ξαναμπεί γερά στο παιχνίδι της πρόκρισης, αλλά στο 77΄ ο Ίβιτς την "κλώτσησε", εκτελώντας πολύ άσχημα το πέναλτι που κέρδισε ο Μπουσαϊντί. Το μόνο που πέτυχε από εκεί κι ύστερα ο "Δικέφαλος" ήταν να ισοφαρίσει στις καθυστερήσεις.

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου