Στο κοινό πλέον Μεταμόρφωση και Αγ. Ανάργυροι
Από την Κυριακή 8 Αυγούστου όσοι χρησιμοποιούν τον Προαστιακό θα μπορούν, πλέον, να εξυπηρετούνται από δύο νέους σταθμούς. Ο «πολύπαθος» σταθμός της Μεταμόρφωσης θα είναι στη διάθεση του κοινού, ο οποίος αν και έχει ολοκληρωθεί από τον Σεπτέμβριο του 2008, για τις κρατικές υπηρεσίες παρέμενε αυθαίρετος.
Ο σταθμός της Μεταμόρφωσης μαζί με το σταθμό των Αγίων Αναργύρων θα εντάσσονται πλέον στο πλέγμα των Προαστιακών διαδρομών

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου