5/8/10
Θα δώσουν το 50% του πλούτου τους
Να παραχωρήσουν τουλάχιστον το 50% των περιουσιών τους σε αγαθοεργίες συμφώνησαν όχι ένας, όχι δύο, αλλά... 34 Αμερικανοί δισεκατομμυριούχοι, κατόπιν πρωτοβουλίας των Μπάφετ και Γκέιτς. Το παράδειγμα του επενδυτή Ουόρεν Μπάφετ και του ιδρυτή της Microsoft Μπιλ Γκέιτς ακολούθησαν, μεταξύ άλλων, ο δήμαρχος της Νέας Υόρκης, Μάικλ Μπλούμπεργκ, ο παραγωγός θεαμάτων, Μπάρι Ντίλερ, ο συνιδρυτής της Oracle, Λάρι Ελισον, ο μεγιστάνας του ενεργειακού τομέα, Τ. Μπουν Πίκενς, ο μεγιστάνας των «μίντια», Τεντ Τέρνερ, ο κροίσος Ντέιβιντ Ροκφέλερ και ο επενδυτής Ρόμπερτ Πέρελμαν. Η ίδρυση της «Υπόσχεσης Δωρεάς» από τους Γκέιτς και Μπάφετ πριν από δύο μήνες έγινε με στόχο την ευαισθητοποίηση πολλών βαθύπλουτων Αμερικανών.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου