2/4/11

‘’Να τιμωρηθούν όσοι «έριξαν» στο πηγάδι το γιο μου’’

newsbomb.gr
Συγκλονίζει η 27χρονη μητέρα του 8χρονου αγοριού που βρήκε τραγικό θάνατο, όταν έπεσε σε αφύλακτο φρεάτιο ερειπωμένου κτίσματος στην Αγία Τριάδα στο Ηράκλειο Κρήτης.

«Θέλω να τιμωρηθούν εκείνοι που "έριξαν" στο πηγάδι...
 το γιο μου» δηλώνει στη εφημερίδα «Πατρίδα» η 27χρονη Ελισάβετ Γκίκα, η οποία κήδεψε το γιο της στην Αλβανία, σεβόμενη την επιθυμία του να επιστρέψει στο χωριό του παππού του γιατί του είχε αδυναμία.

«Στη θέση του δικού μου παιδιού θα μπορούσε να είναι ένα άλλο παιδί. Υπήρξε εγκληματική αμέλεια και αυτό που θέλω είναι να τιμωρηθούν όλοι όσοι ευθύνονται, όποιοι και αν είναι» διαμηνύει προς κάθε κατεύθυνση.
Σοκάρει η τραγική μητέρα όταν αναφέρεται στην ημέρα της κηδείας του 8χρονου. Ο Ορθόδοξος ιερέας στο χωριό στην Αλβανία, αρνήθηκε να τελέσει την κηδεία και να ψάλει την νεκρώσιμη ακολουθία επειδή ο Κριστιάν δεν «έφυγε» από φυσιολογικά αίτια. «Αυτό ήταν κάτι που με πόνεσε πολύ. Δεν μας άφησε να μπούμε στην εκκλησία. Κλείδωσε την πόρτα και έφυγε. Μείναμε απ’ έξω γονείς και συγγενείς. Του διαβάσαμε κάτι όλοι και ευχηθήκαμε να είναι ελαφρύ το χώμα που θα το σκεπάσει. Στεναχωρήθηκα πολύ και πείσμωσα ταυτόχρονα».

Η Ελισάβετ δεν θα ξεχάσει ποτέ την 7η Φεβρουαρίου. Είχε πληρωθεί το επίδομα του ΟΑΕΔ εργάζεται ως καμαριέρα σε ξενοδοχείο-και είχε πάρει από το σχολείο τον Κριστιάν. «Του είχα αγοράσει καινούργια ρούχα. Γυρίσαμε στο σπίτι στις 12.30 το μεσημέρι. Μου ζήτησε να πάει να παίξει αλλά εγώ του είπα να μείνει για να μου κάνει παρέα. Πρόβαρε τα καινούργια ρούχα και ήταν κούκλος. Μετά άκουσε μουσική στον υπολογιστή και το μεσημέρι φάγαμε όλοι μαζί. Εγώ για κάποιον παράξενο λόγο ένιωθα ένα βάρος να με πλακώνει γεγονός που είχε γίνει αντιληπτό και με ρωτούσαν όλοι αν συμβαίνει κάτι. Φανταστείτε ότι στις 5 είχαμε ραντεβού με τον οδοντίατρο και σκόπευα να το ακυρώσω επειδή ακριβώς δεν ένιωθα καλά. Γύρω στις 4.30 ήρθε ένας φίλος του Κριστιάν και του ζήτησε να παίξουν. Τον άφησα με την προϋπόθεση να επιστρέψει γρήγορα. Γύρω στις 5 άκουσα μία κραυγή και το όνομα του Κριστιάν. Φοβήθηκα. Έτρεξα ξυπόλητη έξω. Είδα τον παππού του φίλου του γιου μου. «Είστε η μητέρα του Κριστιάν;» με ρώτησε. Απάντησα θετικά και μου ζήτησε να τον ακολουθήσω. Με πήγε εκεί και μου έδειξε με το χέρι ότι ο Χρήστος είχε πέσει μέσα στο πηγάδι.



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου