16/11/10

Η σέξι φωτογράφηση της Ελεονώρας Μελέτη!

TLife.gr
Η Ελεονώρα Μελέτη πιο σέξι από ποτέ, φωτογραφήθηκε για το περιοδικό Nitro που κυκλοφορεί. Παρά το κοντοκουρεμένο μαλλί της, ξαπλωμένη στον καναπέ ή στο κρεβάτι, η παρουσιάστρια της "Πρωινής Μελέτης" μας αποδεικνύει την έντονη θηλυκή της πλευρά!
Ανάμεσα σε όλα όσα είπε παραδέχτηκε ότι...
έχει δεχτεί φλερτ από γυναίκα αλλά και ότι κάποτε ήταν κρυφά καψούρα με κάποιον...


''Ήμουν κρυφά καψούρα με κάποιον αλλά δεν του το εκμυστηρεύτηκα ποτέ, ίσως γιατί θέλω να με φλερτάρουν πρώτα οι άντρες. Δε δίνω σημασία σε κανέναν που δε με φλερτάρει πρώτος εκείνος. Όλες μου οι σχέσεις έχουν ξεκινήσει από το φλερτ των αντρών, ή και από το κυνήγι τους", αναφέρει χαρακτηριστικά.
Και συνεχίζει: ''Μου την έχει πέσει γυναίκα ερωτικά. Ήμουν 18 χρονών, είχα βγάλει το σκύλο μου βόλτα και μου την έπεσε στεγνά σε ένα πάρκο στη Γλυφάδα. Ζήτησε το τηλέφωνό μου και μου είπε “Mου αρέσεις πάρα πολύ ως γυναίκα, θέλω να σε γνωρίσω καλύτερα και να έρθουμε πιο κοντά”. Γύρισα και της είπα: “Βρε δεν πας στο διάολο;”''

Φυσικά, η Ελεονώρα δεν θα μπορούσε να μην σχολιάσει τα τηλεοπτικά πρόσωπα όπως είναι η Ελένη Μενεγάκη αλλά και το ζεύγος Γιώργος Λιάγκας και Φαίη Σκορδά.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου