8/8/10

Το παράδειγμα

Η σημαντική αύξηση αφίξεων από το εξωτερικό στη Ρόδο και την Κω είναι μια νότα αισιοδοξίας για τον τουρισμό. Δεν ήρθε όμως τυχαία. Οι επιχειρηματίες άκουσαν τα μηνύματα της κρίσης και μείωσαν τις τιμές ενώ οι εντόπιοι Οργανισμοί Τουρισμού διαφήμισαν έξυπνα και με χαμηλό κόστος τις ομορφιές των νησιών.

Το παράδειγμα της Ρόδου και της Κω δείχνει ότι όταν οι τοπικοί φορείς λειτουργούν συντεταγμένα με τους επιχειρηματίες της περιοχής μπορούν να πετύχουν πολλά και θετικά για τον τόπο. Η χώρα, στο σύνολό της και παρά την κρίση, έχει πολλές ευκαιρίες· αρκεί να κινητοποιηθούν όλοι και να τις αδράξουν. Κύριο άρθρο

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου