17/1/11

Ζητάει και τα ρέστα ο Άκης

protothema.gr
Την αντίδραση του πρώην υπουργού Άκη Τσοχατζόπουλου προκάλεσαν δημοσιεύματα εφημερίδων και αναρτήσεις ιστολογίων που του απέδιδαν προθέσεις για "απειλές" κατά της κυβέρνησης με αφορμή έρευνες για την περιουσιακή του κατάσταση.

"Τις τελευταίες δύο ημέρες δημοσιεύθηκαν σε συγκεκριμένες εφημερίδες και μπλόγκς μια σειρά από...
 μυθεύματα σχετικά με εμένα προσωπικά, τη σύζυγό μου και την οικογένειά μου, που σκοπό είχαν έναν δεύτερο γύρο στοχοποίησής μας, με ασύστολα ψεύδη, συκοφαντίες, μπόλικη λάσπη, σκόπιμες διαστρεβλώσεις, αλλά και προβοκατόρικες αναφορές περί δήθεν "απειλών", αναφέρει σε ανακοίνωση του πρώην υπουργού.
"Στα σαράντα χρόνια της πολιτικής μου διαδρομής, όπως με έχει γνωρίσει η λαϊκή βάση του ΠΑΣΟΚ και ο λαός μας, ήμουν πάντα αντίθετος και πολέμησα τέτοια μέσα και όσους τα χρησιμοποιούσαν. Το ίδιο θα κάνω και τώρα", συμπληρώνει ο κ. Τσοχατζόπουλος και καταλήγει: "Πορεύθηκα πάντα στο φως, με όπλο μου τη διαφάνεια και την αλήθεια, την ανάδειξη της οποίας και σήμερα ζητώ, προκειμένου να αποκαλυφθεί η βρώμικη σκευωρία που εξελίσσεται εδώ και μήνες σε βάρος μου".

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου