23/1/11

"Ξηλώθηκε" αντιπρύτανης για δημοσιεύματα περί Χούντας

cosmo.gr
«Ξηλώθηκε» ο αντιπρύτανης του πανεπιστημίου Αθηνών Αστέριος Δουκουδάκης για σχέσεις με τη Χούντα και για σεξουαλική παρενόχληση φοιτήτριας στις ΗΠΑ όπως αποκάλυψε τηλεοπτική εκπομπή.

Πιο αναλυτικά, σύμφωνα με το Κουτί της Πανδώρας, Αστέριος Δουκουδάκης μπήκε στην Οδοντιατρική Σχολή ύστερα από...
 εντολή του δικτάτορα Γ. Παπαδόπουλου. Μάλιστα, μετά το τέλος της δικτατορίας ο Δουκουδάκης αποβλήθηκε από τη σχολή ωστόσο πήρε το πτυχίο.


Η ίδια εκπομπή αποκάλυψε πως ο άνδρας είχε απομακρυνθεί από αμερικανικό ανώτατο ίδρυμα όπου δίδασκε με την κατηγορία για σεξουαλική παρενόχληση. Στη συνέχεια, επιστρέφει στην Ελλάδα με τιμητική μετάκληση στο Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Όπως υποστηρίζει ο πρύτανης του πανεπιστημίου Θ. Πεγρίνης, ζητήθηκε από τον αντιπρύτανη να παρατηθεί ωστόσο δεν έπραξε κάτι τέτοιο.

«Ποιος θα μπορούσε να φανταστεί όσα του καταμαρτυρούνται, όταν o κος Δουκουδάκης υπηρετεί επί 18 χρόνια καθηγητής στην Οδοντιατρική Σχολή, έχει εκλεγεί κατ’ επανάληψη Διευθυντής Τομέα, δυο φορές Αναπληρωτής Πρόεδρος και άλλες δυο φορές Πρόεδρος Τμήματος χωρίς να έχει προβληθεί δημοσίως τίποτε από όσα του αποδίδονται;», ανέφερε μεταξύ των άλλων ο πρύτανης.

Από την πλευρά του, ο κ. Δουκουδάκης υποστήριξε τα εξής:
« Διαβεβαίωσα τον πρύτανη ότι όλες οι αναφορές ήταν ψευδείς και μεθοδευμένες και του πρότεινα, να μου επιτρέψει να προσκομίσω τα απαραίτητα στοιχεία, προς επιβεβαίωση των ισχυρισμών μου. Απεδέχθη την πρότασή μου και μου χορήγησε προθεσμία να συγκεντρώσω τα στοιχεία και να τα προσκομίσω στην Πανεπιστημιακή Κοινότητα.

Μετά τις διακοπές των Χριστουγέννων, κατά τη διάρκεια εκτάκτου Πρυτανικού Συμβουλίου, με μοναδικό θέμα την ανακατανομή των αρμοδιοτήτων των Αντιπρυτάνεων παρουσίασα όλα τα στοιχεία που είχα στην διάθεσή μου. Οι Πρυτανικές Αρχές δήλωσαν πεπεισμένες από τις εξηγήσεις που δόθηκαν, εκδηλώνοντας την ικανοποίησή τους. Στη συνέχεια και για λόγους τυπικούς, δηλαδή την ενημέρωση των μελών του Ανωτάτου Οργάνου του Πανεπιστημίου, ομόφωνα αποφασίσθηκε να τεθεί το θέμα στην Σύγκλητο.

Ο κ. Πρύτανης κατά τη διάρκεια της Συγκλήτου, επέλεξε να αναγνώσει αποσπασματικά και κατά την οικεία του βούληση, κείμενα από τα έγγραφα που προσκόμισα. Στη συνέχεια, ακολούθησε η τοποθέτησή μου επί του θέματος και κατόπιν η αποχώρησή μου, με μοναδικό σκοπό την ανεπηρέαστη συζήτηση των Συγκλητικών επί των θεμάτων που με αφορούσαν.

Πρέπει να τονιστεί εδώ, ότι η ερμηνεία που αποδίδει η πρυτανική ανακοίνωση στη βούληση των Συγκλητικών απέχει μακράν της πραγματικότητας. Η γνώμη της πλειοψηφίας της Συγκλήτου ήταν να παραπεμφθεί το θέμα και πάλι στο Πρυτανικό Συμβούλιο. Η συνεδρία της Συγκλήτου ουδέποτε ολοκληρώθηκε, λόγω της παρέμβασης μικρής ομάδας, περί των είκοσι, φοιτητών.

Αμέσως μετά τη συνεδρία της Συγκλήτου, ο κύριος Πρύτανης, παρ΄όλη την προγενέστερη σύμφωνη γνώμη του και την αποδοχή της εγκυρότητας και της βαρύτητας των στοιχείων που παρουσίασα, μου ζήτησε ο ίδιος, να παραιτηθώ από την καθ΄όλα νόμιμα εκλεγμένη θέση μου του αντιπρυτάνεως , με σκοπό, όπως είπε "...να διευκολύνω την κατάσταση…"».

Ο ίδιος συνέχισε λέγοντας ότι:
«Παρότι αισθάνθηκα απείρως προσβεβλημένος, από την αναιτιολόγητη και αιφνιδιαστική, μεταστροφή του κ. Πρύτανη και την ταυτόχρονη αμφισβήτησή του, στο πρόσωπό μου, μετά από ενδελεχή σκέψη και έχοντας στη σκέψη μου αυτή αρωγούς, την αίσθηση ευθύνης που με διακατέχει, την αλήθεια των γεγονότων, η οποία είναι διάφορη αυτής που προβάλλεται, την εμπιστοσύνη στη δικαιοσύνη και την παραίνεση και άλλων μελών της Πανεπιστημιακής Κοινότητας, αποφάσισα να μην υποβάλλω την καθ΄ υπόδειξιν παραίτησή μου.

Αυτό το έκανα σεβόμενος τον εαυτό μου, το καθήκον αληθείας και τους ανθρώπους που επένδυσαν στην εκλογή μας την ελπίδα τους για την αναβάθμιση της ποιότητας εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου μας και την δημιουργία ενός Πανεπιστημίου προτύπου για τις επόμενες γενιές».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου